Szállítási és fizetési feltételek
Fizetés
Fizetés utánvétellel készpénzben a futárnak vagy az üzletben az eladónak:
Amennyiben a Honlapon megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra
vagy személyesen veszi azt át a Megrendelő a megrendelés végösszegét a
futárnak, vagy az üzletben az eladó részére kell megfizetni.
Bankkártyával: Személyes átvétel esetén van rá lehetőség. A megrendelés
végösszegének azonnali kifizetése az üzletben, a K&H Bank bankkártyás
rendszerén keresztül történik.
Számla
Szolgáltató a megrendelt termékekhez mellékelve a Megrendelő részére, a
kifizetés igazolására papíralapú számlát küld a Megrendelő részére a csomagban.
-Szállítási és átvételi módok, és áraik
A megrendelt terméket az ÁSZF3. mellékletében megjelölt szerviz és bolthely címén tudja a Megrendelő
átvenni személyesen, vagy az Ön által megadott szállítási címre kerül
kiszállításra a megrendelése a Royal Hungária futárszolgálattal.
A Megrendelése állapotának változásairól, beérkezéséről, illetőleg a futárnak
való átadásról e-mail, vagy SMS értesítést küld a Szolgáltató a Megrendelő
részére, ezért fontos, hogy a regisztráció folyamán pontos adatok és SMS
fogadására képes telefonszám kerüljön rögzítésre.
A munkanapokon leadott, és Szolgáltató raktárában lévő rendelési tételeket, még
aznap összekészíti a Szolgáltató, és ha kiszállítással kérte a csomagot, másnap
átadásra kerül a Royal Futárnak, ami a felvételt követő 2 munkanapon belül megérkezik
a kiszállítási címre (a kis 5-10 kg-os csomagok rövidebb határidővel kerülnek
kézbesítésre). A küldemény érkezéséről a
Royal Futárszolgálat telefonon egyeztet a Megrendelővel.
Ha a megrendelt termék nincs raktáron vagy több tételből áll a megrendelés,
akkor a termék csak akkor kerül összekészítésre és átadásra a futárnak, ha
minden termék rendelkezésre áll.
Személyes átvétel esetén készpénzes, illetve bankkártyás fizetésre van
lehetőség.
Kiszállítás kérése esetén rendelését a Royal Futárszolgálat viszi ki a Megrendelő
részére a számlacímmel azonos, vagy ettől eltérő, Megrendelő által megadott
címre. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.
A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2.
kiszállítás is sikertelen – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a futár a
terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt
továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben, ha a
Megrendelő utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítás, köteles az új
kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére, illetve köteles a
megrendelés értékét átutalással megfizetni a Szolgáltató részére.
A csomag átvételekor a futár jelenlétében a Megrendelő köteles ellenőrizni
annak külső sértetlenségét. Ha a csomag kívülről szemmel láthatóan sérült,
kérjük, ne vegye át a csomagot!
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás és a sérülés az áru
átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató
díjmentesen biztosítja.
Kiszállítás esetén a termék ellenértékét, valamint a kiszállítás díját a
rendelés átadásakor készpénzben kell megtéríteni a futárnak. A fizetendő
végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levele alapján minden
költséget tartalmaz.
A számlát, valamint a szavatossági jegyet
a csomag tartalmazza.
2.8.1. Szállítási költségek
A kiszállítás díja Magyarország egész területén:
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti távollévők között kötött szerződés alapján értékesített áru kézbesítése érdekében az egyetemes postai szolgáltató által nyújtott postai szolgáltatás igénybevételének lehetőségét a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozás a honlapján biztosítja, feltéve, hogy az értékesített áru postai szolgáltatási szerződés keretében történő kézbesítését az egyetemes postai szolgáltató az általános szerződési feltételeiben lehetővé teszi.