Szállítási és fizetési feltételek


Fizetés


Fizetés utánvétellel készpénzben a futárnak vagy az üzletben az eladónak: Amennyiben a Honlapon megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra vagy személyesen veszi azt át a Megrendelő a megrendelés végösszegét a futárnak, vagy az üzletben az eladó részére kell megfizetni.

Bankkártyával: Személyes átvétel esetén van rá lehetőség. A  megrendelés végösszegének azonnali kifizetése az üzletben, a K&H Bank bankkártyás rendszerén keresztül történik.

Számla

Szolgáltató a megrendelt termékekhez mellékelve a Megrendelő részére, a kifizetés igazolására papíralapú számlát küld a Megrendelő részére a csomagban.

-Szállítási és átvételi módok, és áraik

A megrendelt terméket az 
ÁSZF3. mellékletében megjelölt szerviz és bolthely címén tudja a Megrendelő átvenni személyesen, vagy az Ön által megadott szállítási címre kerül kiszállításra a megrendelése a Royal Hungária futárszolgálattal.

A Megrendelése állapotának változásairól, beérkezéséről, illetőleg a futárnak való átadásról e-mail, vagy SMS értesítést küld a Szolgáltató a Megrendelő részére, ezért fontos, hogy a regisztráció folyamán pontos adatok és SMS fogadására képes telefonszám kerüljön rögzítésre.

A munkanapokon leadott, és Szolgáltató raktárában lévő rendelési tételeket, még aznap összekészíti a Szolgáltató, és ha kiszállítással kérte a csomagot, másnap átadásra kerül a Royal Futárnak, ami a felvételt követő 2 munkanapon belül megérkezik a kiszállítási címre (a kis 5-10 kg-os csomagok rövidebb határidővel kerülnek kézbesítésre).  A küldemény érkezéséről a Royal Futárszolgálat telefonon egyeztet a Megrendelővel.

Ha a megrendelt termék nincs raktáron vagy több tételből áll a megrendelés, akkor a termék csak akkor kerül összekészítésre és átadásra a futárnak, ha minden termék rendelkezésre áll.

Személyes átvétel esetén készpénzes, illetve bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Kiszállítás kérése esetén rendelését a Royal Futárszolgálat viszi ki a Megrendelő részére a számlacímmel azonos, vagy ettől eltérő, Megrendelő által megadott címre. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben, ha a Megrendelő utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítás, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére, illetve köteles a megrendelés értékét átutalással megfizetni a Szolgáltató részére.

A csomag átvételekor a futár jelenlétében a Megrendelő köteles ellenőrizni annak külső sértetlenségét. Ha a csomag kívülről szemmel láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

Kiszállítás esetén a termék ellenértékét, valamint a kiszállítás díját a rendelés átadásakor készpénzben kell megtéríteni a futárnak. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levele alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát, valamint a szavatossági jegyet  a csomag tartalmazza.

2.8.1. Szállítási költségek

A kiszállítás díja Magyarország egész területén:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti távollévők között kötött szerződés alapján értékesített áru kézbesítése érdekében az egyetemes postai szolgáltató által nyújtott postai szolgáltatás igénybevételének lehetőségét a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozás a honlapján biztosítja, feltéve, hogy az értékesített áru postai szolgáltatási szerződés keretében történő kézbesítését az egyetemes postai szolgáltató az általános szerződési feltételeiben lehetővé teszi.